Pages

Thursday, September 23, 2010

otak beku...

assalamualaikum...


otak beku??kenape lah si masitah nie kan..hari tuh jiwa kacau...sekarang otak beku...hahhaa..ampun ye penunggu blog sume...bukan ape....cuti raye dah abes...sekarang kene sambung belajar lagi...tinggal 4 minggu lagi untuk kelas..so dah nak final exam...


omak!!!


dah nak final..dem...aku duduk termenung..fikir...ape aku belajar ea dari awal sem nie...macam kosong jek..astafirullahalazim.....mintak dijauhkan...
aku nie memang cepat lupe punye manusia...aaa...cuak2...


dah lah nie last sem...dah nak grad dah dik oi...tapi..aaa...belum final tapi fimal projek pun tak siap lagi..lagi dua minggu ade dua presentation..test lagi..alahai...mintak2 aku kuat lah...


bila lame sangat cuti otak pun dah stuck lah...bila dah belajar kne igt ape lah aku belajar sebelum cuti ea...eh kelas kat blok mane ea...kelas ape ea ari nie...eh kelas mane 1 nie..alamak...mmg dah lupe sume...otak mmg dah beku tahap gaban...


tapi..busy2 aku pun...kelas pack macam mane pun..kiteorg sempat g beraye rumah kawan2 lepas kelas...merayau lah 1 melaka g uma classmate yang ade kt melaka termasuk lah uma aku pun kene serang..hahhaa!tapi mmg best...last sem an..nt dah sambung deg sume dah g tempat laen..soobs..







takpe lah..hidup perlu diteruskan..hahhaa!nak tengok sume pic sila g kt febsuk aku yup


aku dah mereng plus otak beku...korang macam ade?otak cair ke?otak- otak ke..haha!papai


assalamualaikum...



2 comments:

hamzah ian said...

GUA FIRST KOMEN???

~mAsItAh fUaAd~ said...

aah....sbb lu rajin bangat....hahaha!thanks