Pages

Wednesday, September 26, 2012

berseksi di sunway lagoon...oppss!

assalamualaikum...

hai hai hai korang!kehkeh..sorry...aku tau aku dah jarang update..padahal sejak2 intern ni aku banyak masa kott...yela tak payah fikir pasal buku test assignment and all..tapi..bila dah malas tu...haih..setan pun kalah dgn mls aku ni..kehkeh

well...22hb sept 2012 aku and a few of my classmate lah dalam 8 orang termasuk aku pergi bersuka ria di sunway lagoon...kehkeh..well...dr start cuti sem sampai lah haritu kami tak berjumpa pun..masing2 sibuk dgn intern..kerja banyak sikit dan tak ada kerja..kahkah..

everything start in the morning..dalam pukul 9 shida pick up aku dekat keramat ni...then kami pergi desa pandan pick up another girls..madi and fiza..then msg lagi 4 org kwn tnye dorg dah kt mane..so dlm pkul 10 mcm tu ash n tyra msg bgtau dorg terpaksa pergi putrajaya pick up another girl yg tetibe xde transpot..so kami2 yg dah ready nk pergi sunway terpaksa lah berlengah2..

kteorg pergi breakfast dekat mamak..borak2..dlm pukul 11 terus shoot pergi sunway..sampai je msg2 lg 4 org tu tnye2 then dlm pukul 12 lbh baru mereka sampai..so kami lunch dulu and then..HAVE FUN AT SUNWAY LAGOON...

btw..dah 3 kali pun aku g sane..tp dia jadi best sebab pergi dgn kawan2 yg best..so wlpun mcm tak adventure sgt permainan dia but its all worth it lah..

so...LETS THE PICTURE DO THE TALKING ok guys...


kami yang sampai awal..maka..bermula lah camwhore..opss

muka sebelum mandi manda...kehkeh

tu dia..segerombolan sudah mari!!


kehkeh..tunggu member beli tiket..kami pun snap..snap..


rasa mcm ben 10 lah pula jam tu kan..kehkeh


oppsss..baju mandi masing2..hey sexy leyydehhh


walaupun kami dah tua...tapi...tengok muka mcm budak2 ok..gembira bila kne simbah dgn air tuh..haha


suruh abg guard tu amikkan..kehkeh..


lepas penat bermandi manda...


ok semua pose mcm model...cantik2...aku je yg tak cantik..haha


tu dia...power girls..last sebelum kne pulang balik jam tu...


adios sunway...


we ate at harx chicken buffet..fay RM 18 eat all you can..nmpk tak penuh meja..ini baru 1st round..kami mkn mcm ada 16 org..gile tak gile..smpai nk muntah


muka kekenyangan...kehkeh


sebelum berpisah..camwhore lagi lah...hahaha!

itu sahaje lah gmbar yg aku boleh masukkan..byk lg tapi malas..kahkah..tq semuaaa..

assalamualaikum...
















0 comments: