Pages

Saturday, September 25, 2010

email layang si mulut puake 1

assalamualaikum...


sebelum korang bace ini entry aku nak marah2..suke ati lah nak bace ke x...


*************


email layang??aku dapat email layang ke?hahha!memang tak lah aku dapat email layang...bukan fames mane pun aku nie...tak fames pun....bukan aku dapat tapi lecturer aku encik jismi dapat dari seorang student...


dalam email itu dikatakan telah disenaraikan name2 student yang disyaki meniru.. student tuh yang dari kalangan kelas batch aku...so..same ade budak kelas aku atau budak kelas sebelah...


yang buat aku tak puas hati sekarang nie..isu tuh sebelum raye dah timbul..selepas beberapa hari lepas kiteorg buat test Audit..sebab lect tuh ajar subject audit..dan mase buat test tuh..encik jismi ade dapat tangkap certain budak yang meniru...


so diam tak diam aku cube nak tau perkara sebenar...macam2 cerita aku dah dengar..rupe2nya encik jismi pergi foward kan email tuh pada semua lecturer faculty accountancy..dem..ramai kot lec dah tau kes nie..masalahnye..sekarang nie sape budak yang kepohci mulut macam puaka yang rajin gile babi bagi email macam tuh...


kalau kaw tak puas hati dengan budak2 yang meniru tuh kaw ckp je...kaw jangan nak bagi email dgn gune email address tipu..sekarang nie semua lecturer dah tau...dengan budak junior pun effect..weh nie test r..bukan final exam...ok aku dah marah..


mgu nie banyak info pasal email tuh..content email tuh dah dapat didedahkan..juga dari sumber yang tak disangka2..bukan dari budak kelas aku atau budak kelas sebelah yang bagitau...thanks to her aku dah dapat tahu sedikit content email tuh...


name pelajar berkenaan siap dgn name bapak die...dan care2 bagaimana dia meniru...


"budak tuh pergi tanye sir soklan konon tak paham tapi saje je nak cover yang die meniru..ade bawak toyol...rase macam nak tarik je rambut budak yang meniru tuh..."


korang rase bila bace sebahagian email tuh korang rase ni setakat nak buat report atau personal attack? sebab dengar2 cerita banyak name yang di listkan meniru tapi sebenarnya ade SEORANG je name yang disebut...
watafak!!!!


ok aku dah panas...ape jadi dengan budak yang kne tangkap dengan sir terang- terangan??kenapa name dorang tak disebut??memang personal attack..pada sesiapa pun penulis email tuh..sy tahu anda seorang perempuan..tapi kenapa anda ade PHD??wow...PHD...perasaan hasad dengki...


kaw tau tak budak yang kaw attack tuh memang pandai dari kaw...memang pandai subject tuh..bahkan subject yang laen...tapi disebabkan perasaan hasad dengki kaw yang tak boleh tengok orang tuh lebih dari kaw sampaikan kaw sangup buat bende macam nie??hehehe...ade jugak orang macam kaw kan...


aku amat kesian dengan name yang anda sebut itu...bahkan aku terasa gila dengan kaw si penulis email yang pengecut.. adekah kaw fikir kesan email kaw pada classmate semua..tak ke lec sume pandang serong pada  kita semua???kalau lah kami dapat buat test dengan flying color bukan ke sekarang nie buat kami takut untuk dapat markah tgi lagi disebabkan takut di cop peniru???


anda si penulis email anda mmg short minded...baling batu sorok tangan..kalau berani anda tampil bagitau semua orang anda lah si penulis email tuh??ade bran??anda hanya pandai bercakap pandai menunjuk kesalahan orang tapi jangan lupe anda juga pernah meniru...anda same je..tapi anda teruk dalaman dan luaran...


pemikiran anda tak matang lagi..kalau perlukan perhatian sila pergi cari kat tempat laen..tapi bukan dengan merosakkan hubungan antara student dan lec...BODOH!!





maaf terkasar bahasa...tapi minggu depan mungkin salinan email tuh akan dapat sy bace..dan saya juga akan menyiasat siapakah anda...


tunggu perkembangan terkini tentang kes nie...aku akan membongkarkan nya satu persatu...tunggu...


nota kaki:  dem dgn budak yang bagi email tuh..kalau budak yang name die disebut tuh tau pasal nie kesian budak tuh...aku dah panas dengan budak belajar tinggi tapi kepala bodoh macam lembu....korang macam mane??


assalamualaikum

4 comments:

sukemakan said...

eeee
bley plak cmnie
mmg tolol betul la budak tu!
huhu

~mAsItAh fUaAd~ said...

hurm..manusia...dengki je kot...biar lah...

fathiah said...

weyh
ini suda
bikin wa panas...
sape2?
ko taw dr mane?
wallawey ar!
kechohnye!

~mAsItAh fUaAd~ said...

ntah...nt lah aku tanye2 orang lagi..budak yg bagi tau tuh nt je aku bgtau sape..tapi skg nie biarkan je dulu...bdk tuh try dptkn email yg lec die tuh bg bace...nt kalau dpt baru aku pk nk wt mcm ne...