Pages

Saturday, September 11, 2010

hari nie 1st day raye ke?

assalamualaikum...


hehe..selamat hari raye maaf zahir dan batin...tahun nie aku raye dekat rumah aku jek..tak balek raye mane2 pun..huu..ikutkan hati..sedih gak an tak raye mane2..bukan ape..kampung mak dekat merlimau..kampung abah dekat ampang selangor..errr..kampung lah gak an..hehe..ok tipu..bandar..


mase 17 ramadhan abah sakit..masuk hospital..kene operate..mak cakap buasir tapi doktor cakap bukan buasir tapi ketumbuhan dekat celah kelengkang..hahhaa!ok aku tak tau kt ne..so disebabkan baru seminggu dibedah abah tak berape sihat lagi..tak boleh duduk lame2...tak boleh jalan lame2..


sebelom puase mak dah jji dengan sume sanak saudara nak balek uma atuk kat ampang sehari sebelum raye..tapi disebabkan abah tak sihat terpakse batalkan..sehari seblom raye iaitu semalam abah col atuk..


atuk aku dah umo nk dekat 90 kot..tapi badan die sihat..dan dia ade handphone..hahaha!!ok aku cucu die pun dok gelakkan die..mane tak die gune handphone die tuh untuk col MCD delivery...haha!serius....mane aku tak gelak..atuk aku advance gile..


tahun nie..sambut raye dengan family..tapi family tak complete..sebab along gan utih raye kt uma mak mertua..jauh lak tuh..along dekat perak.utih dekat kedah..so..beraye lah kami 7 adik beradik gan mak abah...time dapat duit raye lah yang best..tapi bila org2 yang datang tuh yg kureng..tak dapat aku duit raye..dah besar kot...besar badan..hahaha!!ngeng...


takpe lah..aku redha jek...asalkan lepas duit bil elektrik gan bil air uma sewe kire ok lah an..hikhik  >.<''


sila lah tengok pic raye aku..nak tengok byk ag pic raye 2010(klik) sila klik ok..akan pergi direct ke fesbuk aku..


anak mak..cesh
my mom
salah sorg penyumbang duit raye..wee...
hehe..minta maaf gan abah...
gan mak pulak..hehe
mom n dad..xoxo
daddy sons
hehe..anak dara mak nie..haha

nota kaki:sila lah ke fesbuk kalo nak tgok pic laen..hehe..btw..skg nie dah pukul 12.30 am..nape ade org datang rumah lagi??hukhuk..esok lagi ramai..huuu..pape pun..korang2 sume..jemput lah datang raye kt rumah yek..ape kate wat gath blogger kt uma aku..hahaha!!ok kne pasang khemah kang ..

assalamualaikum

2 comments:

Bukan Eciz said...

wahhh. 7 beradik! aku 3 beradik da rase cukup meriah, ko 7 beradik tu kata tak meriah??! nak kena hempuk ke? hahahaha!!

~mAsItAh fUaAd~ said...

9 adik beradik lah ngeng...hehe..lg dua org blek uma mak mertua