Pages

Tuesday, September 21, 2010

antara dua~~

assalamualaikum..


antara dua....bukan lagu farah brep2 ok..tapi aku tengah bertawakal..antara dua...antara ape ye anak2...antara still couple atau berpisah je...ouchhh....kejam..kejam...


kenapa ye nak berpisah...begini ye anak2...cerita die aku xleh nak bgtau sume..summary jek lah ea..hakhak...ok cite sede tp aku happy...tukar mood lah..

**********
erm..sebenarnya...si ayam jantan tuh...ntah...begini lah ye..aku bukan setakat nak couple..kalau boleh aku nak couple biar sampai kawen...buat ape kite couple untuk sebulan 2 then nak clash...ape motif yedak...

umo2 macam aku nie..walaupun perangai aku nie macam budak kecik tgktn 5..ahakz...tapi ade certain bende mmg aku akan fikir secara matang...oleh itu...dont under estimate me...im acting like child but im thinking like an old people...ok dah kelaut..hahah

alkisahnye...ayam jantan aku nie...die entah...tibe2 berubah dari yg baik..ke arah lemah..maksud aku...bila die ade masalah die tak tau mcm ne nak selesaikn..apekah???

yang laen die perfect...maksud aku memang mempunyai ciri2 lelaki mengikut agama islam..alhamdulillah...tapi...bila ade masalah dengan family ke..dengan sape2..die jadi lemah...die....ntah..lost...sampai aku terfikir...lelaki nie boleh menjadi tiang harapan aku ke tak kalau dah kawen nt?

takkan bila ade masalah ayam jantan aku nak sembunyi dalam rumah xnak keluar2 yedak...so...aku nak lelaki yang mencari jalan penyelesaian bukan melarikan diri...

dengan berani aku msg die..bagi kate dua...nak selesaikan masalah atau nak lari dari masalah..jika nak lari dari masalah...KITA PUTUS!

ok aku dah terlebih lak bg msg mcm tuh kt die..n sampai sekarang die xblas msg aku...lgpun die tak de kredit skg nie..hakhak...insyaAllah..aku masih berharap pada die..berharap agar die bangun menjadi lelaki yang bertanggungjawab...cewahh....see...kan aku nie fikir macam orang tua2..hahha


for the 1st time..tgok r korang puas2...hahaha~tet...

aku tengah fikir antara dua..korang macma ne?antara tiga?empat?hahaha

6 comments:

tiafazunia said...

adoi!
susa plak camni,
gua syak lu kne bagi chance kat dye dlu laa,
xpon lu bg laa semangat kt dye,
neh lagi lu nak putus. dem betei!



jadah ape nak puas kalau lu blurkan picture dye weh!

~mAsItAh fUaAd~ said...

haaha!alah wa kne gertak die tuh...biar die ketaq sikit....hahaha!!

aoit..kire ok ape wa blur..hahaha..kang xbg tgok kang

farah si monster said...

gua sokong tia. lu belom bagi die peluang aleh2 nk clash. hahaha



esok2 die dh bleh jadik tiang la tu ;)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam...jangan cari titik perbezaan cari titik persamaan mesti ok

~mAsItAh fUaAd~ said...

brutal: adeh..persamaan tuh dah byk wehh....tapi yg nie jek...ok semalm die dah bg kate putus...tapi wa rase jln penye;esaian die tuh tak efficient...cewahhh..ntah..wa xnk ckp lebih2...tuh idup dia kan...wa layan je lah

farah: erm..bila lah die boleh jadi tiang wa nie...wa entah lah...kadang2 jadi takut..nie mase depan wa dgn die...haih..ok wa dah kelaut..bab2 bnde mcm nie wa mmg FAIL...hahaha

Anonymous said...

ptt awek bg kata2 perangsang,tp igt bkn kata2 terangsang.haha..