Pages

Saturday, March 10, 2012

Cleopatra Stratan: penyanyi cilik paling muda di dunia!!

assalamualaikum...


siapa ye cleopatra stratan ni?cleopatra atau pun dipanggil cleo ni lahir pada 6 october 2002. jadi umur dia tahun ni baru 10 tahun..dia mula menyanyi pada umur 3 tahun..fuhh..muda2 dah pandai menyanyi..mungkin antara anda sedar atau tak pernah dengar lagu budak kecik ni..

dia adalah pencatat sejarah di Industri musik sebagai seorang penyanyi. Dengan albumnya tahun 2006 La v├órsta de trei ani (“pada usia 3″). Dia mencatat record seorang artis cilik yang tampil diatas pentas dengan ribuan peminatnya. Dia juga menerima penghargaan MTV Award dalam Artis termuda yang mencetak #1 Hit.

lagu-lagu penyanyi cilik ni dah tersebar di seluruh dunia..di jepun..di us..di asia..hah...terbaikkan..suara pun comel je..video lagi lah comel..rase macam nak cubit2 je..mari cube tgok video ni..

0 comments: