Pages

Monday, December 12, 2011

tengku sophia the BITCH

assalamualaikum...
bitches...opss


opss..tajuk mengancam..mana tak mengancam kalau nama tu pun dah mengancam..sekarang ni dah tersebar dekat twitter minah INDON ni kutuk MALAYSIA(semangat tetibe) and HINA ISLAM..thats bad man..buruk2 aku pun aku still respect agama lain...aku still nak medalami islam..stupid


this stupid girl aku malas nk follow because bikin panas..her name tengku sophia..fron indon i guess if profile dekat tweet dia betul lah..mak cristian bapak dia islam...tu lah orang indon suka kahwin then still dengan agama sendiri..anak2 yang terumbang ambing tak tau agama mana nak ikot...lastly pilih agama yang bukan agama islam..perbuatan pun melambangkan keSESATAN dia...


this gurl buat org marah sebab ni...

dia hina islam..banyak lagi..lancang jugak mulut dia...jangan main2...hina malaysia pulak tu..malaysia tukar jadi malaySIAL...haram..haram...hello perempuan...dalam neraka nanti mintak ampun pun allah buat bodoh je tau...

and then something about that girl buat aku rasa sangsi..bukan aku je..aku rasa banyak orang rasa kot..budak ni bukan original indon..tapi macam orang malaysia sendiri...because of this..



macam orang malaysia cakap..i mean cara dia cakap macam orang malaysia..paham tak?sampah lah...menyampah lah..i mean tengok ayat dia pun macam orang melayu malaysia..orang indon ada cakap macam tu ke..kalau ada pun ejaan dia mesti lah macam bunyi2 indon kan..

hmm entah lah..kesian budak ni..hidup terumbang ambing..tapi silap lah kalau kutuk malaysia memang nak kena hentam lah dengan orang malaysia...hopefully budak ni sedar kesalahan dia..kesiann...kesian...

assalamualaikum...



10 comments:

Nia Sillent said...

betine gile ni aku pun tak paham ape masalah die ngan orANG mesia sedangkan rakyat die kat sini belambak. tension aku kalo talking bout this bitch -__-

Anonymous said...

Itu bukan orang Indonesia tuh, ngomongnya aja pake Bahasa melayu itu Hacker Malaysia, Orang Indonesia ngomongnya ga kayak gitu, jangan mau dibodoh-bodohin, mau ngadu domba aja tuh hacker, kita negara serumpun, ngapain nanggapin orang yang ga jelas..! tapi yg parah nge hina agama Islam, itu ga bisa dimaafkan tuh, apapun negaranya kalau udah ngehina agama, Laknat tuh orang

Chandra Pratama said...

Assalamualaikum..
Pertama2 kenalkan saya dari Indonesia (bukan Indon), dan saya seorang Muslim. Saya prihatin sekali dgn kasus diatas, saya jg sakit hati tp tolong jgn sebut "Indon", itu menyakitkan kami.
Dan di Indonesia bukan cuma dia seorang, banyak Muslim disini, dan bahkan saya jg seorang Melayu Pontianak. Jadi sakit hati dua kali saya liat ini. Hehee

Tolonglah jgn hina agama maupun negara, kalau kita ikut2 menghina agama atau negara lain itu sama saja kita tak beza seperti yg menghina, betul tak? :)
Wassalam..

Anonymous said...

Maaf y mbak,plis jgn bilang2 INDON..tau dr mana dia orh indonesia? Dr cara tulisan d tweet kyak org malaysia kok,mana ada org kami bilang TUDUNG,paling juga kmi blng jilbab,kami juga jarang bilang KAU dan AKU,palingan bilang LO GUE,jgn memperkeruh ya mbak...dia jga sering bilang TAK,kami org indonsia jarang,kami selalu pake GAK,

~mAsItAh fUaAd~ said...

maaf ya...INDONESIA....yang penting dia menghina agama ISLAM...tak kira lah hacker dari indonesia atau pun malaysia..org itu tetap berDOSA... :)

Anonymous said...

there is something wrong with that girl 'mentally'
i think there is a problem with her family and if you checked her twitter you'll find out that she have no friend.
she just trying to get attention

sweetlittledandelion said...

asmkum, nk jelaskan kat sni ttg sesuatu..
tengku sophia x pnh wjud..
account twitter / fb itu hnyalah brtjuan utk myamar mnjadi org lain..
photo2 yg di gunakan adlh hak milik gadis dr bandung yg brnama carella… yg skrg ni tlh pun brtudung…

ni pnjelasan carella ttg isu ni
http://www.youtube.com/watch?v=NMcJTN6IGcQ

Anonymous said...

yeap... pity her... she got look.. but MENTAL.. heheheheeh oh kasihan oh kasihan aduh kasihan....

Anonymous said...

Tengku Sophia ni tak boleh hidup lama2. Tembak je orang macam ni... mulut biadap...

Anonymous said...

bitch ni xkesahla org malaysia ke indonesia ke yg aku xsuke apehal lak nak hina agama org lain. Agama ISLAM lak tu. Macam org x ada agama pulak. Sakit mental betol budak ni.