Pages

Friday, September 10, 2010

aktiviti malam raye...ahakz

assalamualaikum...


malam raye...hehe..kalau kat tempat aku mesti lah ade pergi takbir rumah ke rumah..so..taadi dalam pukul 10.30 malam..ramai lah orang surau dan orang taman belakang datang..penuh gak rumah aku nie..hikhik..


korang tgok je lah video dan pic yang ade ea...dengar lah suare abah aku lead takbir kt uma aku..hehe...

ok video aku cancel...gile lambat nak mampus die upload..haih..jorang tgok lah pic je ea..hehe



livin room..
kuih n kek untuk org datang takbir

hekhek,.semak kejap
mom n sis..
haha!adik aku bgge pgg duit..ngek
my dad...hehe..mulut mengunyah
adik aku lg sorg..minah pokadot tuh kakak aku....
sibuk on9 gne lappy aku..cesh
hehe..

itu sahaje lah anak2 ye...hehe..nt aku hapdet pic pagi raye ok??hehehe..

salam

nota kaki:hikhik..rumah saya sudah..rumah anda pula??


1 comments:

Nabiel said...

hehe~
meriah!selamat hari raye yea~=)