Pages

Friday, July 9, 2010

"Kerenah2 lepas seminggu kuliah bermula"

assalamualaikum...


hurmm...hari nie genap 5 hari kuliah atau kelas start..macam2 kerenah macam2 ragam kawan2 aku tengok...aku pun ape kurangnye..hehehe...yela..dah seronok bercuti..bile kne belajar balik otak sikit punye jam..dah berkarat..so kne asah lah balik..hehe..merapu jek..diam xdiam dah nk msok 3 tahun aku belajar..dah nk abes diploma je..dah nk GRAD!!yeay..but then..sambung degree lak...hehe..blaja ag...hurm xpe lah..ok kite dah nk lari dr tajuk nie...aku nk cite psal kerenah2 aku dgn kawan2 aku lak skg nie..hehe...


first day class.. nervous..sebab ape???sebab kelas financial accounting atau FAR360(kod die lah)..lecturer yg mgajar..name dirahsiakn..hehe..risau lah..sbb lecturer 2 leceh cket..kelas dari pukul 10.30 smpai 6.30ptg..penat lah gak..tp 1st class intro jek..tak belajar pe pun..buku pun xde ag..so dari pagi dpt lah aku tgok kerenah2 kawan2 aku...


sejujurnye...aku nie sejak2 cuti nk bgun awal pagi mmg hamjadah lah kan...hehehe...tbe2 kne bgun awal mane lah xpening kepale..adehh..tp aku nie pelik sikit..kt uma malas gile nk bgun awal..tp kalo kt tmpat laen boleh jek bgun awal..kne push lah diri sndiri..nk hidup kn....


xkurang gak housemate aku(this sem kne duduk rumah sewa lah plak..) kalo aku xkejut xdenye nk bangun...lg kejut lagi die tdo..hahaha!!kelakar n kesian pun ade gak..yela..masing2 tengah menyesuaikan diri duduk rumah sewa..ade yang malam2 xleh tdo..sebab ape??sebab kt rumah on9 24/7...tdo lmbat bagai..bila dah start blaja kt uma sewe lak kosong..ZERO..xde tv..xde washer mach..xde meja xde kerusi..totally kosong!!so..mati katak r sume kebusanan..hahaha!!


kerenah kt kelas lak nie termasuk aku n kawan2 aku..


  • bile ade kelas pagi muke sume mcm xcukup tdo...mcm ade byk asgmnt lah plak padahal......bru jek start kelas..
  • baru 15 min lec mengajar mulut sume dah macam badak..menguap jek..hahaha!!
  • agak2 busan mule lah borak2 gan kawan..tp bisik2 jek..t lec dengar lah plak..
  • xhabis2 tgok jam..bila lah kelas nk abes nie...
  • bile lec tnye awak sume dah makan ke belom..comfirm sebulat suare semua ckp BELOMMMM...hahaha!!nk kuar awal punye pasal..
  • bila dpt lec laki yg hensemmm???semua mate bulat n segar..hilang mengantuk..hahaha!!yang tergedik2 tu laen cite lak an..malas nk cite jek..tp bonus lah an dpt lec laki single..but not available lahhhh..
  • lec hensem mgajar kt depan...aku sibok wt note kt buku untuk wt entry kt blog..konon2 macam fokuss gile..padahal.....xpaham ape die ajar..lgpuun..sakit mate jek...paham2 je lah..hehe..


macam2 kn kerenah budak2 yg belajar nie...ade byk lagi..tp sebab demam otak xberfungsi dgn betul..haihh...btw...sekarang nie aku dah kt rumah..home sweet homw..hehe..saje jek balik rumah...rindu kt mak abah..rindu nk tenet gak..haha!n takut duk sorg2 kt rumah sewa tu..ishh...cuak2...


k lah...sampai disini sahaja ulasan aku..cesshhh..ayat...xleh blah..hahaha


assalamualaikum......

0 comments: