Pages

Friday, July 16, 2010

ahhh...kenape kaw GEDIK!!

assalamualaikum......


hari nie...bukan nk cerita..tp nk luahkn perasaan...boleh???boleh lahhhh....haha!erm...aku bukan nak luahkn perasaan marah..tapi..perasaan kurang senang je..sekadar peringatan dan untuk kesedaran je...


cerita dia mcm nie...ingat x entry aku pasal kerenah2 kawan2 aku..nie kira mcm sambungan lah....hurm..nape ntah dalam kelas aku ade lah sorang minah nie..nak ckp cantik...ermm..cantik lah..biase lah orang melayu kn..kurus....yang laen aku dah malas nk puji dah..cukup r tu..haha!


yang aku tak faham nape die mesti nak gedik2 depan lecturer..yang bestnya...die gedik dekat lec ariff yang bujang itu..apakah???bukan kah dia suda tahu yang lec tu suda mempunyai gf?hai...manusia..manusia..nape lah ade perasaan macam 2..dalam kelas lec ariff je lah die mengGedik..dalam kelas lec laen xde lah pulak nak bising2 nak gedik2..


bukan ape..kalau minat pun kat lec tu jangan lah nampak sangat..bukan kah suda menimbulkan ke tidakpuasan hati di kalangan classmate sume..jika boleh kawal lah kegedikkan anda itu..saya malas nak masuk campur..tapi tindakkan anda telah membuat banyak suara sumbang berkumandang disana sini...


biase lah..bukan semua hati boleh kita jaga...tapi ingat lah..kita wanita berpelajaran..sila lah bertindak sedemikian..tidak perlu anda menunjuk pada rakan-rakan anda bahawa lec itu melayan anda saja...fikir lah sebaik-baiknya...


selagi rakan-rakan anda boleh mendiamkan diri selagi itu awak ada masa untuk menjadi wanita normal...berubah lah...kita wanita bermaruah..tidak perlu mengunakan apa-apa untuk menarik perhatian lelaki...guna kn akal fikiran yang dikurniakan allah saja lah...


hehe..macam penceramah plak..


sori yup..


assalamualaikum....

0 comments: