Pages

Thursday, August 26, 2010

serba salah...~~

assalamualaikum....




entry nie lebih kepada serba salah....serba salah kepada  sape??hurm..semua orang..boleh?boleh lah........


erm..aku serba salah pada kawan aku..pada ehem ehem pada housemate aku..pada...semua lah...bulan pose org wt pahala tapi aku makin lame makin kikis pahala aku..hehehe...


aku nak minta maaf pada semua orang..pada kawan-kawan..sori la kalo pasal final projek tu aku ade terkasar bahase..terbuat muke terkedekut working..hehe..puan ainol kate bg total je kan...so..working tuh maaf la mmg tak boleh bagi..bukan kedekut tapi aku rase korang pun akan buat bnde yang same jugak kan if korang group yang kne present first..


pada housemate...sori lah if aku ade buat korang tak selesa..situasi nie aku xdpt nak kawal..tapi laen kali aku akan more caution ok..jgn risau..untuk hari nie jek..hari laen tak de..nie pun sebab die sakit..baru kuar hospital die dah cari aku..so aku terpakse lah..but..but...next time ade limit ok..hehehe..(aku serba salah gile nie!!)


pada ehem ehem..maaf lah..awak ade probs tp sy tak leh nak tolong...sy risau tgok awak..kerje je..kerje tu kerje jgak tapi belaja jgn lalai...awk jadi kuat ok...nanti pas raye kte jmpe..xmo jmpe kt uma atuk...hehehe...


pada..sape lg ea...pada sape2..aku nak minta maaf nie..wlpun korang maybe tak bace blog  aku ataupun tak pernah tau aku ade blog niat kt hati aku nak minta maaf kn..so..moge2 korang boleh la maaf kn aku  lg..hehe..tapi..aku rase perangai aku tak kn berubah...but aku try lah kurang kan..


btw..petang nie aku nak g uma sarah kt seremban..nak temankan die balek uma die..haih...segan r..hahah..aku pemalu ok...esk kteorg and all the classmate nak g bukak pose ramai2..nak g makan ikan bakar...pastu nak karok..nak maen bowling..nak tgok wayang..oit2..ade test lah next week!!!hehehe!!tapi tak pe lah kan..heeeeee...sehari je enjoy..bole ea....hehehe


aku serba salah gile nie..korang rase macam mane pulak?

3 comments:

farah si monster said...

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem

ehem ehem





ok, tu je :D

Ḏαᾔṧα said...

ekau raso borsalah pado sapa na?
ekau ado buat dosa ya?
mosti dosa pado eden ni.

~mAsItAh fUaAd~ said...

hehe..yela lah pak cik nami..lame xdgr cite...