Pages

Sunday, August 1, 2010

tacing sunggoh malam nie...kenapakah???

assalamualaikum...


tacing....tacing...kenapakah???hurm..entah lah...emosi tak menentu kot...sebab ape??hurm...tak tau...tapi..bile fikir semula.....banyak juga sebabnya...erm...dari awal bulan julai sampai akhir bulan julai..macam-macam benda jadi..macam-macam dugaan....haih...aku nie tacing time hujung bulan ke?hehe..pelik....


pada kawan aku(yang mengenali rapat)...aku ni kuat...hati kering..berani..tak takut ( kalau binatang maaf lah..siyes takut)..jiwa kental..kelemahan aku banyak juga..tapi..aku dapat sembunyikan..bagi yang kurang mengenali aku....tak dapat nak faham aku sepenuhnye...aku tak kuat...aku xberani..aku memang penakot..lagi2 pada binatang yang banyak kaki dan ade sayap ke kepak ke asalkn boleh naik atas badan aku minta maaf lah banyak2..aku memang takut gile gan binatang macam tuh....boleh jadi pelari pecut negara kalo nampak binatang macam tuh..hahaha!!(ok bole lempang disitu)


thats y lah jadi ayamgile yedak?haha!!




hurm..dah bulan ogos...bulan julai banyak kenangan aku...manis ada...pahit pun ade...banyak bende kne lupakan...banyak benda aku kne ingat...aku hilang kawan aku dapat kawan baru..aku hilang seorang abg aku dapat abang baru..aku gaduh dengan kawan...aku baek gan kawan...semuanya berlaku pada bulan julai...


huh....aku kene stop dengar lagu tacing2 ni..kang meleleh air mate lak...ni lah aku...kalau sedih mesti dengar lagu sedih...time ni lah baru dapat paham lagu tuh cube cakap ape..kalau tak main nyayi je janji sedap....hihi..gediks....aku...kalau nak hilang kan tension ke..sedih ke...aku mesti pergi pantai....aku suke pergi pantai...tenang je...laut...matahari..awan...semua cantik bagi aku...pemandangan matahari terbenam mmg cantik sgt....


indah kan....hurm..lepas tengok baru aku akan tenang..otak pun ringan...confident lebih cket..hehe..dapat semangat baru...best gak an...erm..tapi disebabkan aku jarang dapat pergi pantai..aku akan dengar lagu slow yang agak tacing untuk layan jiwe kucar kacir nie...ehehe..lepas tu termenung...sebelum tido kalo tensen sgt aku ngis...tapi diam2 jek..penah tengok orang nangis smbil tekapkn bntal kuat2 kt muke bg org lain xtau atau xdengar??try r buat...mst sesak nafas..hihi...


tapi aku kene chill....kne cool....kalo nak nangis kene tahan....aku kene kuat...bak kate abg hakim...aku ni idup hanya untuk buat orang happy....tapi untuk happy kan diri sendiri aku xdpt nak buat...kenape ntah..aku kena kuat...supaya kawan-kawan aku ade tempat bergantung...kalo aku lemah aku takut dorang akan lemah jugak..kalau aku tak jage dorang betul2 aku takut dorang lalai....kalo aku lalai...semua kawan-kawan aku akan lalai...



this is frens!!!



tapi...sedarkah kawan-kawan aku nie bahawa aku ini manusia biase..ingin menangis..ingin dijaga..ingin diberi perhatian....tapi aku tolak semua benda ketepi...semuanya hanya umtuk kawan-kawan aku...bila aku penat dan rase seperti ingin berehat..kawan aku minta tolong...sanggup aku lupekan keletihan aku dan terus menolong die..hurmmm..aku tak mengungkit...tapi aku bangga..kerana kawan-kawan aku mengangap aku sebagai kawan yang kuat..kawan yang boleh diharapkan kalo berlaku pape...


sesunguhnye...aku rase bertuah dapat mengenali kawan2 aku..antaranye..da...(hyper plasma),suffer, aniss aleeya, melyn..sarah rahim..nurul hidayah..norhidayah..wandy..izat.. helmi salam..dan ramai lagi...aku sayang korang...kerana korang aku menangis..kerana korang jugak lah buat aku senyum dan gelak2 seperti biase....dan....kerana korang lah aku kene menjadi seorang rakan yang kuat...




assalamualaikum...

2 comments:

suffer8zine said...

nix saya tiada diatas : )

~mAsItAh fUaAd~ said...

hehehe..ok2..jap edit blek ltak name suffer