Pages

Friday, July 22, 2011

perjalanan seorang anak gadis ke langkawi 5#

assalamualaikum...

ok kali ni aku nak bagi korang tengok gambar masa aku ke hotel tempat abang aku berkerja iaitu di berjaya hotel di langkawi..kami tinggal sehari je pun disana..tapi sangat-sangat best...patut lah ramai mat salleh..pak arab suke sangat menginap di hotel tu..memang sesuai kalau sesiapa yang nak honeymoon..romantik ok...tapi korang kena lah budget2..paling murah bilik dihotel ni lebih kurang RM600 semalam..mahal kan...tapi berbaloi...ape lagi jom tengok gambar keyh..











tepat pada pukul 5 petang abang aku pun ajak pergi main jet ski..kayak and berenang-renang dekat laut..best!!!





selepas penat berenang(walaupun tak reti) pada malam itu kami ke restoran thai di hotel itu...harga jangan cakap lah..mahal gile..selamat ade boss belanje..kahkah!paling sedap curry thai lah!adeh teringat sampai sekarang...sedap gile...pertama kali dalam hidup chef hotel datang ke meja makan aku dan greet kami semua.. obviously dia memang kenal lah abang aku..then supervisor restoran tu datang ke meja kami jugak..siap bersalam-salam dengan aku..memang first class ah! 









dah kenyang makan ape lagi..aku dan kakak ipar aku pun pakat nak memancing di balcony bilik kami..memang seronok lah..walaupun kami tak reti nak memancing...kahkah!



penat memancing ape lg..room service!!
aku dan kakak ipar aku dapat tangkap ikan kecik je...anak ikan lg..tapi tak tau ikan ape..kehkeh!kesian tengok ikan tu..mase nak cabut cangkuk tu kiteorang rasa nak nangis...hehe...tapi keesokkan paginya abang aku dpt tangkap ikan ni!!demm!boleh tahan besar lah..tapi ni ikan ape ea...


ok lah korang...nanti aku sambung tentang trip aku ni k..tapi yang terakhir punye!!yeah!!tunggu ok?

assalamualaikum

0 comments: