Pages

Tuesday, July 12, 2011

perjalanan seorang anak gadis ke langkawi 3#

assalamualaikum..


hari ini aku nak sambung cerita tentang perjalanan aku ke langkawi...di singkat kan..aku tinggal di sana selama 28hari...jadi boleh dikatakan setiap hari aku dan kakak ipar aku keluar berjalan-jalan..melawat tempat-tempat menarik dan mencari kedai-kedai atau restoran makanan yang sedap..


hari ketiga #
pada hari ketiga kami (aku dan kakak ipar) pergi ke pantai pasir hitam..mungkin sebab pasir di pantai itu memang ada hitam sikit-sikit kot...lagi pun masa aku datang air pasang so tak nampak sangat lah...cantik pantainya..tapi ada batu- batu jadi aktiviti di pantai tu tidak ada lah jet ski ke banana bot ke sebab bahaya..




hari ke-empat sehingga hari ke 27
banyak tempat aku dah pergi...boleh dikatakan 75% pulau langkawi dah aku pergi..dah aku jejak kan kaki..mari aku tunjukkan gambar yukk..

berada di dataran helang#




melawat makam mahsuri#











lepak di Sheraton hotel langkawi# 





menaiki cabel car ke gunung mat cincang#














ini adalah sebahagian daripada lawatan ke tempat yang aku lawati..sebenarnya banyak benda aku nak cerita tapi bila aku mula bercerita melalut lak..jadi korang tengok lah gambar ok...hehe

assalamualaikum

0 comments: