Pages

Sunday, December 19, 2010

bila dah kawen..semua halal kan..gheee

assalamualaikum..


bila dah kahwin semua dah HALAL yedak?ghee...blushing aku nak fikir pasal benda2 macam tu..ghee...lepas abang aku kahwin macam2 berubah..dia lah berubah dia yang kahwin kan..ghee...


mari kita lihat...ghee...


disebabkan abang aku kerja dekat berjaya hotel langkawi...so staff2 hotel tuh buat surprise dekat dorang...turun je flight dah ade kereta Mercedes berjaya hotel tunggu..lepas tuh..dekat rumah sewa dorang pulak jeng...jeng..jeng... 



ouchh..banyak nye rose...romantic!


tapi comment2 dekat page abang aku lagi tak boleh blah...tahu lah baru kahwin tapi!!


kalau aku lah...blushing teruss..gyhahaa!tadi mak aku col kakak ipar aku..die dah demam dah..oi2 dah2 jangan fikir bukan2 lak..gyhahaha!ok diam..ghee...tengok lah comment2 dorang..hadoi..pening2...hahaha

diam tak diam...bila abang aku nie dah kahwin..romantik jugak die nie...ade video khas dia buat sendiri...tapi bukan lah mcm CST production..ghee...tapi tetap sweet!!


ghee...best jugak kan kahwin dengan orang yang kerja dekat hotel nie..bila lah aku dapat rase mcm tuh..ghee...

nota kaki: xmo kahwin selagi tak dapat puaskan hati dengan ape aku nak buat..sabar...sabar....kumpul duit dulu...ghee

assalamualaikum


4 comments:

Aini Azman said...

waaaaaa,.,.
so sweett,.,.
nak kawinnn,.,..hahahah

~mAsItAh fUaAd~ said...

ghee...dah cukup segalanye...boleh je kahwin...gyhahaah

hans said...

hahaha
aku tengah kumpul duit nak hire CST buat video kahwin aku
hehehehe

P/S : Misteri Danella : "Danella Cakap Dengan Siapa?"

~mAsItAh fUaAd~ said...

ceit berangan