Pages

Sunday, January 2, 2011

blog berhantu

assalamualaikum..






haih...mengeluh je aku nie...blog berhantu...blog siapa???blog aku lah..dah bape lame aku tak hapdet..aiyak...maaf ye blog..sian kaw kene tinggal lame2..ghee...


ouhh...aku patut wish happy new year kan?tapi...bukan tahun baru kita dah lepas ke?maksud aku..bulan muharam dah lepas kan..tanpa kita sedari kita nie beruntung sebab boleh celebrate new year dua kali dalam setahun...ghee..


malam nie..aku just nak ckp sikit2 jek..insyaAllah bila ade masa aku hapdet blog nie k..aku nak ceritakan dari 25hb 2010 sampai 01/01/2011 ape yang aku buat...


cerita tentang holiday tour aku yang ala2 melawat 1 malaysia gitu..gyhaha!ape yang best and ape yang tak best lah tentang negeri2 dan bandar2 yang aku pergi..boleh share info sikit kan...


ouhh ya...dan aku akan buat 1 entry khas untuk pak cik aku..."pak cik aku kahwin lagi" insyaAllah tu lah tajuk die..gyhahaha!


ok lah korang..dah lewat  nie..hah nak bagitau nie..esok aku daftar dekat UiTM kampus bandar melaka..but now aku dekat pahang rumah kakak aku..sobs..dah la kene daftar dari pukul8.30 sampai 4.30 petang..mintak2 aku sempat sampai melaka..harap2 semua benda untuk daftar dah selesai..ghee..


ok lah korang..assalamualaikum..

0 comments: