Pages

Saturday, November 12, 2011

why am i so LAZYYYY

assalamualaikum...




why?weishenme?weaaa??? its all means the same..kenapa...kenapa...kenapa..kenapa...hoi hentikan lah!hmm..kenapa aku MALASSS sangat...adakah kerana symptom "MELAYU ITU MALAS" ??ouhh damn...aku tak malas...aku..malas..ish..tak boleh jadi ni..




cuti dah seminggu..tapi assignment banyak gilaaa..but..aku tak sentuh pun semua tu..aku rilexx..tidur..makan..ONLINE...Allah...ape lah nak jadi dengan aku ni..rasa macam nak maki diri sendiri je..marah tak payah lah...banyak kali dah marah tak jalan jugak...iblis apa lah yang duduk dekat aku ni..haih..


kaw dah tau ada iblis melekat dekat kaw dah kenapa tak buang..iblis tu memang tujuan dia nak melalaikan manusia..ya Allah...tolong lah hambamu ini...jauhkan aku dari segala godaan iblis..


ok ini entry mengarut..maaf lah... =.=" ok bai...assalamualaikum..

0 comments: