Pages

Monday, November 14, 2011

apasal suka sangat tangguh kerja hah!semua nak tangguh...!!bengang ni!!

assalamualaikum...




bengang!!bengang!bangang!opss..ok sebenarnye memang tengah bengang pun ni..semua benda nak tangguh..sebelum cuti nak tangguh test...dah tangguh test sekarang kaw nak tangguh presentation apehal..next week penat kot..exibition lagi..mandarin punye skrip nak kena hantar( sape yang tak amik mandarin untung lah)..quiz Far sabtu ni lagi..preparation untuk exibition tak buat lagi..


korang ingat aku ni robot ke?kalau satu group tak boleh nak present esok biar lah..group yang lain ape masalah lagi..tak buat lagi?tak siap lagi?group aku pun tak siap derr...tapi kiteorg cuba jugak nak buat...perghh aku bengang ni derr...panas tau tak...panas!!




karang ada jugak orang cakap aku emo..emo aku pun bertempat lah derr...kalau semua benda nak tangguh baik korang extend je sem ni..amik next sem..nak buat keputusan bincang ah dulu..ni main cakap je dekat lec nak tangguh..lec pulak jenis kesian..tapi ada korang fikir kawan-kawan lain yang dah berusaha nak buat AIS ni?ada??


eyyy...panas lah..lepas ni semua nak buat muke suke hati ah..aku memang panas sekarang ni..panas!test lab ni korang dah study belum..aku belum derr...satu pun tak study lg..korang boleh ah budak pandai..belajar sikit je dah faham..aku kena struggle kot...sekarang ni aku dengan kawan aku dah blur..mood semua dah spoil..semua dah pening nak prepare next week..


dah lah..aku minta maaf lah kalau entry ni buat korang terasa..maaf sangat-sangat...tapi aku dah pressure sangat..sangat kot!!
assalamualaikum

1 comments:

Anonymous said...

sabar2...