Pages

Friday, June 10, 2011

perjalanan seorang anak gadis ke langkawi 1#

asssalamualaikum...




esok adalah hari penentuan...sebab apa??sebab esok dengan beraninya saya akan menaiki bas ke kedah dari melaka seorang diri..dan pada keesokkan harinya saya akan ke LANGKAWI!!yeahhh!!


akhirnya...saya dapat pergi travel sorang2...wahh...tapi sebenarnya....aku jarang naik bas pergi mana2...kalau tak pergi dengan parent je..lebih selamat bukan..bila dah happy2 nak g jalan sorang2..risau pulak..bila buka internet pak cik google keluarkan banyak berita pasal bas accident...demm...kecut perut...sebab tu lah parent aku jaranggg kasi anak2 dia naik bas pergi mana2...kecuali bas domestik tuh tak kesah lah..hehe..


huhu...sebenarnye..ni pengalaman aku yang ke....tiga naik bas...yang pertama masa malam lepas dapat result SPM 5 tahun lalu..malam itu jugak aku terus naik bas dari melaka ke ipoh perak..sebab ape?sebab parent aku ade dekat sane.holiday + abah ada meeting...jadi...terpaksa naik sorang2..ketaq lutut...second time tu bulan lepas naik bas pergi seremban..but still..cuak...sebab kat tiket no seat ada dalam bas xde lak..ape lagi main duduk je ah..doa lah tak kena halau..huhuhu...


and esok adalah third time...yeahh!!tapi aku pergi langkawi sebab nak pergi rumah abang aku...dia kerja dekat hotel berjaya langkawi sebagai manager ape ntah...so..sebabkan dia busy dia suro aku pergi sana temankan kakak ipar aku..pergi esok tapi nak balik ke melaka tuh tak tau lah bila...hehe...seminggu atau dua minggu ke..baru aku balik ke melaka..kehkeh


okeyh lah korang...aku nak pergi pack baju2..tak tau nak bawak beg ape.huhu..sabar je lah...doakan aku selamat pergi and selamat balik ye...hehe..assalamualaikum...