Pages

Friday, November 19, 2010

kadang-kadang gambar boleh menerangkan perasaan kita...

assalamualaikum...

bila aku serabut atau tak ada benda yang nak buat aku suka dengar lagu..lagu2 tu semua mesti berkaitan dengan perasaan aku masa itu..kalau sedih...lagu2 slow..kalau gembira lagu rancak lah kan..kalau serabut..lagu serabut lah kan..kadang-kadang sampai tak terluah apa yang kita rasa ni...kadang-kadang cara itu dapat lah mengurangkan apa yang kita rasa pada saat itu..

tapi..ada lagi satu cara nak meluahkan apa yang tak terluahkan..meluahkan melalui gambar..bila korang rasa hati tengah berbunga2 cinta bila tengok pic hati ape ke mesti korang senyum kan..bila korang sedih cuba tengok pic sedeh2..pic yang suram2 mesti datang mood sedih tu..sekarang nie..aku nak kongsi ape yang aku rasa sekarang nie melalui pic...mungkin agak serabut sebab dalam kepala otak aku nie pun macam2 tengah fikir..











6 comments:

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hard feelin!

ta suke!



btw..

do folow me yeah..

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

hans said...

Mengikut gambar2 nih
ko cam sedih2 jer
kenapa oit?
gaduh dengan Jumud ker?
hahaha

P/S : Buffered Earning Hitz Fm Dah Tamat.......Kayanya Aku! Sekarang Join Churp Churp Pulak! Hahaha!

ordinary89art said...

a picture worth thousand words

ordinary89art said...

a picture worth thousand words

AISHA SAAD said...

halamakk, aku susah nak usha pic yang takder muka aku, even muka seposen jep!

newayy, kalo org yg reti menghargai all of thsi mmg dorang boleh paham ponn. hee~

saiazuan said...

1 gmba leh express mcm2 benda.. ^^