Pages

Wednesday, December 12, 2012

Random pictures to show where i have been gone for months

Assalamualaikum...

here it goes for the random pictures..only short note and lots of pictures..


the KLCC

aku dengan norhakim picnic dekat sini..last minit punye plan

lauk dah habes
untuk picnic tu aku sempat masak Asam Pedas ikan pari dengan sayur kubis goreng je..maaf la gambar masa dah habes makan..licin kami makan..lapar sangat..norhakim cakap sedap..tapi semalam dia cakap masin..cesh...dah 3 hari lepas makan baru nak cakap masin..ape pun tak boleh..
berselera dia makan..kihkih

aku xleh cakap pape sebab semua lauk habes..

sesi merehatkan perut..
snap..snap..panas plus silau..maaf...kikiki
lepas pergi KLCC ntah macam mane aku boleh teringin gile nak minum coolblog..then kami pun garak pergi Aeon Wangsa Maju..kehkehkeh..duduk foodcourt minum coolblog..main game..jyeahhh!!


kusyuk main game..kahkahkah
 Before pergi picnic aku hangout dengan bestfriend aku..dah lame sangat dengan dia..susah senang dengan dia..marah gembira dengan dia..bila dapat jumpe bestnye lahai..i miss you!


the awesome lady..at pavilion
the awesome me.eh lantak ah
its chirsmas at pavilion..cantik!!

ouh yes...durian crepe..
 aku tak buat durian crepe ni..beli pun idak lah yeee..kakak dekat office yang bagi..rase dia ohsem! sangat!!

ok tu je..Assalamualaikum




0 comments: