Pages

Sunday, August 26, 2012

its raya lah weyh!

assalamualaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR DAN BATIN!!

selamat...selamat...maaf dah seminggu raya baru aku nk wish kan..kehkeh..biasalah...raya dulu...yang lain baru tengok..masa raya tengok handphone pun tak sempat kan...korang pun same kan kan..

semua orang sibuk melayan tetamu..lagi2 kalau keluarga korang besar dan ramai mesti riuh rendah..cari pinggan cari cawan buat air bergelen2 pun tak cukup kan...haha!ok itu family aku...

btw guys..sure lah benda yang sama..gambar raya mesti banyak maa..jadi aku pun mls nk cerita..cerita semua same je kan raya ni...so aku bg korang tgok je lah gmbar k..pictures that full of memory...ayuh!




family!! tapi along dgn uteh xde...
candid!
anak dara mak...yg baju merah2 pink2 dah ada orang punye
anak teruna abah
sister and bro
paling CINTA gambar ni
outdoor session..kehkeh..

sisters!
mum and dad..cantik pakai putih


ni baru 3 family tok abu..haa...ada 9 org adik beradik ok mak aku
ok cukup lah tu kan..penat tgok gambar2...selamat hari raya! jemput datang rumah! tapi aku dah balik rumah sewa lah..gyhahahaha

0 comments: